Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тягунова З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Тягунова Н. М. 
Аналіз управління маркетинговими комунікаціями організацій споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, Н. І. Яловега, З. О. Тягунова // Экономика Крыма. - 2013. - № 2. - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_2_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тягунова Н. М. 
Методичні підходи до оцінки організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тягунова З. О. 
Інноваційний розвиток сфери послуг [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2015_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бондаренко В. М. 
Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Електронний ресурс] / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1(1). - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2015_1(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.21 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тягунова Н. М. 
Маркетинговий потенціал роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(3). - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(3)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тягунова З. А. 
Развитие SPA-индустрии: управленческий аспект [Електронний ресурс] / З. А. Тягунова, В. М. Бондаренко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 358-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_9_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тягунова З. О. 
Діагностика конкурентоспроможності маркетингового потенціалу торговельних підприємств споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2011. - Вип. 12. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2011_12_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 736.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бондаренко В. М. 
Основні напрямки вдосконалення збутової політики підприємств [Електронний ресурс] / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 18. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_18_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Тягунова З. О. 
Формування механізму управління маркетинговим потенціалом підприємств системи споживчої кооперації [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 320-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_3_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тягунова З. О. 
Краудфандинг: світовий досвід та практика [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова, В. М. Бондаренко // Інноваційна економіка. - 2015. - № 3. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.72 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Тягунова Н. М. 
Цифрові компетентності як детермінанти розвитку підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Трансформаційна економіка. - 2023. - № 2. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tranec_2023_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського