Пошуковий запит: (<.>A=Тягунова З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Тягунова Н. М. Аналіз управління маркетинговими комунікаціями організацій споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, Н. І. Яловега, З. О. Тягунова // Экономика Крыма. - 2013. - № 2. - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_2_41
|
2. |
Тягунова Н. М. Методичні підходи до оцінки організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_30
|
3. |
Тягунова З. О. Інноваційний розвиток сфери послуг [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2015_2_18
|
4. |
Бондаренко В. М. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Електронний ресурс] / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1(1). - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2015_1(1)__15
|
5. |
Тягунова Н. М. Маркетинговий потенціал роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(3). - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(3)__39
|
6. |
Тягунова З. А. Развитие SPA-индустрии: управленческий аспект [Електронний ресурс] / З. А. Тягунова, В. М. Бондаренко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 358-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_9_58
|
7. |
Тягунова З. О. Діагностика конкурентоспроможності маркетингового потенціалу торговельних підприємств споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2011. - Вип. 12. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2011_12_34
|
8. |
Бондаренко В. М. Основні напрямки вдосконалення збутової політики підприємств [Електронний ресурс] / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 18. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_18_11
|
9. |
Тягунова З. О. Формування механізму управління маркетинговим потенціалом підприємств системи споживчої кооперації [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 320-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_3_59
|
10. |
Тягунова З. О. Краудфандинг: світовий досвід та практика [Електронний ресурс] / З. О. Тягунова, В. М. Бондаренко // Інноваційна економіка. - 2015. - № 3. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_3_6
|
11. |
Тягунова Н. М. Цифрові компетентності як детермінанти розвитку підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Трансформаційна економіка. - 2023. - № 2. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tranec_2023_2_13
|